Huidinzicht

Door een goed uitgetekende doelgroepanalyse, een gerichte boodschap en juiste advertentiemethodes, wisten we al snel nieuwe klanten te overtuigen.

Klant: Huidinzicht
Project: Videomarketingcampagne

De uitdaging

Hoe een boodschap overbrengen omtrent lichaamscultuur waarop nog heel wat taboes en vooroordelen rusten? Hoe ervoor zorgen dat klanten makkelijker de weg vinden om huidcorrecties te laten uitvoeren? De vooroordelen hieromtrent zijn groot, desondanks is er een toenemende interesse. Huid- en Haarinzicht reflecteert in enkele video’s de persoonlijke aanpak die nieuwe klanten/patiënten over de streep haalt.

videomarketing campagne op maat

De oplossing

Door een doelgroeponderzoek wisten we meteen hoe we mensen konden aanspreken en welke soort type video we konden maken. In een videocommercial lieten Marijke aan het woord en maakten we enkele expertise video’s waar Dr. Barry praat over de verschillende behandelingen. Deze video’s brengen kijkers tot bij een formulier op hun webstek.

De resultaten

Al snel bleek dat mensen op zoek waren naar meer informatie of een behandeling. De formulieren werden snel ingevuld en en telefoontjes voor een intakegesprek liepen binnen. De eerste maand leverden 82 leads op en een meetbare omzet! Een gelukkige klant, daar doen we het voor.

Een videomarketingcampagne is uw doelgroep scherp af te lijnen.
Uw boodschap komt effectief en waardevol over.

Sluit Menu

Wij gebruiken cookies

Deze site gebruikt cookies om het gebruik van de website te vereenvoudigen. Raadpleeg onze cookie policy voor meer informatie over het gebruik van cookies en hoe u deze kan blokkeren. Door deze melding weg te klikken of verder te surfen, geeft u aan dat u akkoord gaat met onze policy. Klik hier voor onze cookieverklaring