Federale verzekering

CASE STUDY VIDEOPRODUCTIE & STRATEGIE

Klant

Federale verzekering

 

Job

Strategie & productie

Doel

Interne Communicatie
Marketing

“Er werd vlotter gecommuniceerd naar en tussen de verschillende kantoorhouders in heel het land.”

Vlotter

“Er werd vlotter gecommuniceerd naar en tussen de verschillende kantoorhouders in heel het land.”

Tijdbesparend

“Kantoorhouders zagen sneller de voordelen in van het Kantoor van de Toekomst.”

Social media

“Het concept werd gezien en breed gedeeld via sociale media.”

Casestudy video over de aanpak van Pixville


 

Het concept

Federale Verzekering opende begin dit jaar enkele nieuwe Kantoren van de Toekomst.

In deze kantoren zet Federale Verzekering hard in op interactie en de dienstverlening. Hierdoor speelt zij nog beter in op de noden van klanten. Informatie raadplegen via de digitale hub en het aanreiken van nieuwe tools, zoals gratis WiFi en touchscreens versterken de relaties tussen klant en verzekeraar.

De uitdagingen

De uitdaging van Federale Verzekering was dubbel:

 

  • Hoe de voordelen en de troeven van de Kantoren van de Toekomst  naar de kantoorhouders in Vlaanderen en Wallonië communiceren?
  • Hoe nieuwe en bestaande klanten informeren en te introduceren in de kantoren in Wallonië en Vlaanderen?

De input van Pixville

Wij kwamen samen met de marketing van Federale Verzekering op het idee om:

    • Het in beeld brengen van de customer experience door getuigenissen van bestaande klanten.
    • De kantoorhouders aan het woord laten om de troeven van de Kantoren van de Toekomst extra in de verf te zetten..

Pixville filmde op 5 verschillende locaties in Wallonië en Vlaanderen.  Uit het beschikbare filmmateriaal stelden wij variaties samen geschikt voor  marketing en sociale media. Omdat lokale kantoorhouders het aanspreekpunt zijn binnen het kantoor, adviseerden wij om dit verhaal lokaal te ventileren via Instagram.

Bij de start van het project werden deelacties georganiseerd.  Potentiële klanten bezochten de nieuwe kantoren in o.a Moeskroen en Vilvoorde.

De actie leverde sterke beelden op, goed om een breder publiek te triggeren.

 

 

 

 

 

 

Videocampagnes

Meer online verkopen?

Wil je meer online verkoop van je product of dienst?
Dan is deze nieuwe manier van advertising de manier om dit te doen.
Videocampagnes bestaat uit een aantal stappen die stuk voor stuk leiden tot het meetrekken van een (potentiële) klant in het salesproces. 

Projecten

Videos

Neem contact op

Locatie: Baron Ruzettelaan 7/0, 8000 Brugge

Telefoon: +32(0)50 89 26 28

Email: contact@pixville.be

Kantooruren: M-V: 9u00 - 18uOO